onsdag 2. mars 2011

Billige graviditetstester og eggløsningstester

Prøver du å bli gravid? Er du redd for at du er blitt gravid? Graviditetstester og eggløsningstester koster mange hundre kroner på apoteket eller i dagligvarebutikken. Et mye bedre alternativ er å kjøpe fra Billige Teste i Danmark. En ClearBlue-test, som koster over 100 kr i Norge, havner på under 50 kr når man kjøper fra Billige Teste.

Dengang jeg prøvde å bli gravid kjøpte jeg en bunke av de aller billigste strimlene. Jeg tror jeg kjøpte en pakke med 20 stk for 100 kr, eller noe sånt. Og de fungerte veldig bra! Jeg brukte omtrent halvparten, og det ble riktig resultat både når det var positivt og negativt.

Det beste av alt? Når du kommer i kassa og skriver at du skal ha det sendt til Norge, så trekker de automatisk fra 20 % til pga dansk moms. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar