onsdag 13. juli 2011

Konkurranse: gratis varer fra iHerb

Er du en av de som har brukt tilbudskoden min GUR844 fra iHerb.com? De som bruker koden får 5 dollar i avslag på første kjøp, og samtidig får jeg en bonus. Den vil jeg gjerne dele med dere som takk.

Send en melding til gajasworld.alfakrøll.gmail.com med dato for når du brukte koden første gang, og en epostadresse jeg kan få tak i deg på. Hver gang jeg har nok i bonus trekker jeg ut en heldig vinner som får dekt sin neste handleliste hos iHerb (opp til tollgrensa på 200 NOK). Hvis du vinner tar jeg kontakt for å få handleliste og adresse, og så bestiller jeg varene for deg.


Vinnerne blir trukket ut med ujevne mellomrom, så ikke mist motet om du ikke hører noe fra meg med det første. Konkurransen har heller ingen fastsatt utløpsdato, så det er bare å melde seg på så snart du gjort unna første handleturen hos iherb.


Lykke til!


NB: husk å merke eposten med iHerb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar